Fire Maiden (Maiden Series, #2)

[[ Download ]] ➵ Fire Maiden (Maiden Series, #2)  Author Tina Gerow – Derbybusinesscentres.co.uk
  • Paperback
  • 296 pages
  • Fire Maiden (Maiden Series, #2)
  • Tina Gerow
  • English
  • 06 October 2017
  • 1933874376

About the Author: Tina Gerow

Is a well-known author, some of his books are a fascination for readers like in the Fire Maiden (Maiden Series, #2) book, this is one of the most wanted Tina Gerow author readers around the world.


Fire Maiden (Maiden Series, #2) With Her Pregnant Sister Due To Give Birth At Any Moment, Kefira Knight Takes Charge Of Controlling The Beasties That Come Calling In An Effort To Thwart Prophecy She S Got Her Hands Full Seems The Supernatural Population Isn T Finished With The Gargoyle Sisters And This Time, Kefira Has Her Own Trouble With An Ex Lover That Dumped Her Centuries Ago Dagan Knows Kefira Holds A Grudge, But Trying To Kill Him Is Just Her Way Of Letting Him Know She Still Cares Be Prepared For Another Wild And Whacky Time In This Sequel As A Succubus Queen Plots With A Wicked Vampire To Substitute Their Child For The Child Of The Blood

10 thoughts on “Fire Maiden (Maiden Series, #2)

  1. says:

    The classic struggle between good and evil is given a new and exciting twist by Tina Gerow The good gals are a family of four gargoyle shifters how cool is that One sister is recently married and pregnant with a gargoyle vampire cross breed The Stone Maiden book 1 Of course, a life and death prophesy is the crux of this tale Each person in the prophesy gets to know only the part that pertains to them and no sharing until the right time Kefira will walk on the dark side and need to be The classic struggle between good and evil is given a new and exciting twist by Tina Gerow The good gals are a family of four gargoyle shifters how cool is that One sister is recently married and pregnant with a gargoyle vampire cross breed The Stone Maiden book 1 Of course, a life and death prophesy is the crux of this tale Each person in the prophesy gets to know only the part that pertains to them and no sharing until the right time Kefira will walk on the dark side and need to be brought back into the fold by Dagan, teh gargoyle protector and on again off again love interest of Kefira.An interesting collection of creatures in this series the succubus Queen evil , vampires good , werewolves evil , angels and fairies good prophesy speakers and mixed breed children succubus vampire evil, of course.All in all a terrific yarn I understand that Dara s story is next can t wait though I don t have a clue when or what it s even titled

  2. says:

    It was an ok read but what about the other 2 Gargoyles where is their books or story.

  3. says:

    Kefira Knight, setelah ditinggal oleh dagan kehilangan bayi dalam kandungannya membuat kefira mjd keras sangat gampang tersulut emosi.dagan, pria yg dicintainya, yg harusnya mjd pelindung bagi klan terakhir gargoyle pergi meninggalkan mereka century ago.tapi tiba2 saja dagan muncul dipeternakan logan dlm kondisi terluka.segala sakit hati kefira kembali.alonna, sepupu kecil mereka, si cantik sexy seukuran barbie, kembali membawa prophecy bagi kefira.kurang lebih sih kefira akan mengal Kefira Knight, setelah ditinggal oleh dagan kehilangan bayi dalam kandungannya membuat kefira mjd keras sangat gampang tersulut emosi.dagan, pria yg dicintainya, yg harusnya mjd pelindung bagi klan terakhir gargoyle pergi meninggalkan mereka century ago.tapi tiba2 saja dagan muncul dipeternakan logan dlm kondisi terluka.segala sakit hati kefira kembali.alonna, sepupu kecil mereka, si cantik sexy seukuran barbie, kembali membawa prophecy bagi kefira.kurang lebih sih kefira akan mengalami ujian yg mengharuskannya memilih jalan yg dpt membawanya pd kegelapan ataukah terang hanya sang pelindunglah yg dpt menolongnya.yah pelindungnya ya tak lain tak bukan si dagan.tp gimana dagan mau melindungi kefira kalo satu2nya hal yg ingin dilakukan kefira yg berhubungan dgn dagan adl menancapkan pedangnya pd dada dagan.gabriel kembali bertitah, dagan harus menjadi pelindung bagi bayi turunan bayi ariel gargoyle dengan logan gargolye vampire.james pun mendapat titah untuk melindungi bayi dalam kandungan tersebut.sementara akan hadir bayi terang, si ratu succubus yg aq lupa namanya mempersiapkan bayi kegelapan bayi dari pria yg dicintainya yg telah mati ternyata si ratu succubus mengincar kefira.nah di novel ini ada si kefira saking marahnya dia pergi sendiri.kena panah segitu banyaknya, eh tengah2nya mo berubah jadi batu dia disruduk sapi.xixixixixixixi ada ga ya cerita ttg heroine yg mati karna disruduk sapi kagak elite banget yahhhhhhhh lagi2 terjemahannya ga bisa diharapkan.ini novelnya yg aneh ato terjemahannya yg kacau, menurutku sih 2 2nya sama aja.terjemahannya kaku abis aneh.ceritanya juga aneh banget.aq ga simpati sama sekali dgn kefira dagan.trus ada lagi pas ariel mo lahiran tuh pedang menancap dengan enaknya diperut dia apa ga mati ya trus bayi yg dilahirkan berubah jadi batu.idih terlalu tinggi daya imajinasinya berhubung kekuatanku ga segedhe itu jd nyerah aja deh baca buku inikagak lagi2

  4. says:

    Great second book in the series Cannot wait to see what the next one has in store.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *